marci43
18.08.2022 13:51:25 marci43 hat ein Thema kommentiert Lego für 5 jährige?: Unser 5-Jähriger wiederum ist total geflasht von diese Hängepyramide Erzgebirge, die wir an Weihnachten als Weihnachtsdeko aufstellten. Dank seines Alters passt er auch schon gut auf und achtet beim Bewundern darauf, dass er nichts kaputt macht. Ich glaube er wird auch mal ein Bastler im späteren Leben, wie ihn das so begeistert.
marci43
18.08.2022 13:49:00 marci43 hat ein Thema kommentiert Fensterbank Gestaltung?: Wir haben auf unserer Fensterbank einen kleinen Springbrunnen gekauft, auf den wir über https://searchabout.de/solar-springbrunnen-wichtige-tipps-trends-2022/ aufmerksam wurden. Es ist doch wirklich erstaunlich, wie die Entwicklung auch in diesem Bereich die letzten Jahrzehnte spannende Fortschritte gemacht hat.
marci43
18.08.2022 13:47:01 marci43 hat ein Thema kommentiert Haarspangen YA or NAy?: Ich habe neulich per Amazon Gutscheincode kostenlos eine Haarspange ziemlich vergünstigt eingekauft. Hätte nicht gedacht, dass es solche kostenlosen Gutscheine auch für Amazon gibt, aber es ist so. Und Geld verschenken muss man bei den Strom- und Gaspreisen nun wirklich nicht.
marci43
16.08.2022 14:05:07 marci43 hat ein Thema kommentiert Kalte Zeit, warm halten: Wenn euch warme Kleidung zu teuer ist, so schaut doch alternativ mal auf https://www.such-und-find.de/ ob ihr etwas gutes und günstiges zum anziehen findet. Auch ich mache keine Hell darum, dass auch ich regelmäßig Secondhand einkaufe. Allein wegen der Nachhaltigkeit!

28.08.2013 - gesponserter Artikel  |  Kommentare: 0

PR-Pressemitteilung: MICHAEL BAY RE-TEAMS WITH HIS "PAIN AND GAIN" STAR MARK WAHLBERG FOR TRANSFORMERS 4

PR-Pressemitteilung: MICHAEL BAY RE-TEAMS WITH HIS

HOLLYWOOD, CA (November 8, 2012) – After an exceptionally successful collaboration on the upcoming "Pain and Gain," Michael Bay has cast Academy Award®-nominee Mark Wahlberg in the highly anticipated “TRANSFORMERS 4.”  The film will hit theaters June 27th, 2014.

"Mark is awesome.  We had a blast working on “Pain and Gain” and I’m so fired up to be back working with him.  An actor of his caliber is the perfect guy to re-invigorate the franchise and carry on the Transformers’ legacy,” said Bay.

Bay will direct the next installment in the “TRANSFORMERS” series, which begins shooting next spring.  From Paramount Pictures, a division of Viacom, Inc., in association with Hasbro, the film will be produced by Don Murphy & Tom DeSanto, Lorenzo di Bonaventura and Ian Bryce, and executive produced by Steven Spielberg, Bay, Brian Goldner and Mark Vahradian.

Bay’s first “TRANSFORMERS” film was a box office sensation in 2007, opening at #1 and earning more than $700 million worldwide.  His second installment “TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN” in 2009 grossed more than $830 million worldwide.  In 2011, “TRANSFORMERS: DARK OF THE MOON” was an even bigger hit worldwide, grossing more than a billion dollars to become the 5th highest grossing film of all time.  To date, the franchise has earned more than $2.6 billion worldwide.

From acclaimed director Michael Bay comes "Pain and Gain," a new action comedy starring Mark Wahlberg, Dwayne Johnson and Anthony Mackie.  Based on the unbelievable true story of three personal trainers in 1990s Miami who, in pursuit of the American Dream, get caught up in a criminal enterprise that goes horribly wrong.  Ed Harris, Tony Shalhoub, Rob Corddry, Rebel Wilson and Bar Paly also star.  The film is based on magazine articles by Pete Collins, with a screenplay by Christopher Markus & Stephen McFeely and produced by Donald DeLine, Michael Bay and Ian Bryce.

“PAIN AND GAIN” opens in theaters everywhere April 26th, 2013.

About Paramount Pictures Corporation

Paramount Pictures Corporation (PPC), a global producer and distributor of filmed entertainment, is a unit of Viacom (NASDAQ: VIA, VIAB), a leading content company with prominent and respected film, television and digital entertainment brands. Paramount controls a collection of some of the most powerful brands in filmed entertainment, including Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Films, and Nickelodeon Movies. PPC operations also include Paramount Famous Productions, Paramount Home Media Distribution, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc., and Paramount Studio Group.

Foto & Text: Foto by Andrew Cooper, Paramount Pictures 2013, image.net